Friday, July 1, 2011

My New Passion! Part III

Jap..Jap...nak pi ambil penyapu sawang, hampagas, bulu ayam, penyodok sampah, plastik sampah dan air-freshener bau lavender *** jum! bersih kan belog =p

Ahaha..halo..phewww lamanya tak hapdate belog nih. Maaflah sibuk sikit ( bblluueekkkk!! ) Reason tak update belog sekian lama = TIADA hhaa :p .....

Ok2...mari hidupkan balik belog cik Bee nih~~~

Entry yang lepas-lepas ada aku ceritakan about my new passion SCUBA DIVING ^^ . So aku dah update mengenai apa itu scuba dan apa equipment yang perlu digunapakai :p ...haishhh sekarang nih aku tengah berusaha keras untuk savings nak beli peralatan scuba nih sebabnya InsyaAllah bulan 4 tahun depan aku dan geng2 opis aku akan amik lesen kat Pulau Perhentian di Alu-Alu Divers. Peralatan scuba nih bukannya mureh-mureh...huhuu aku nak savings sampai tahap aku tak nak beli kasut baru..kasut aku baru-baru nih terputus so nak jimat punya pasai tak nak beli kasut baru aku p je tukang kasut tepi jalan tuh untuk jahit kasut aku which it cost me about RM6.00 ^_^v ....hmmmm lantak! Janji masih buleh pakai =p deymmm ( tapi seyesly aku kesian tengok diri aku nih..Pegawai Kerajaan pakai kasut buruk g opis =p hahaha. )

Ok2..itu adalah pendahuluan kemelalutan aku. Kali nih aku nak tunjukkan gambar-gambar percutian aku snorkeling dan pre-scuba diving di Pulau Perhentian 29 Apr - 3 Mei 2011...enjoy the pic! ^_^


Pulau Perhentian 29 Apr. - 3 Mei 2011



kami p perhentian naik ketapi chookechooo chookeechoo!!
sebelah aku tuh nama dia hanis surya merangkap roomate
aku kat Pulau nan indah



rombongan cik bee



pekena nescafe tarik dulu dalam ketapi..kawwww



kami makan mee megi kari yang sangat maveles!



nih la mee megi yang kami makan tuh..sedapppppp
mee megi ketapi hahaha



dah nak sampey weyhh mohh kita ready



yeahhh...''the tentera'



nak ke jeti kuala besut naik van


sebelum hitam


dah nak hitam























me!




shark!



nak balik dah



bye~bye Perhentian...next year will be right back InsyaAllah

4 comments:

  1. suke gambar yg last sekali tu...sedih giler muka bee ...megi kari tu nampak sedap...bee tolong buatkan boleh?

    ReplyDelete
  2. hehehe...saya kalo berselam..tak timbul2 dah..berat...hehee

    ReplyDelete
  3. raudhah : hehehee sedey kan? hahahhaa jenuh tahan muka..aah mmg sedap...pada hal megi kari ja..mungkin sbb feel dia lain kot mkn dlm ketapi hahahah

    ReplyDelete
  4. capa : ehhhh bee lagik berat laaa x tenggelam pon hehe..buleh...sbb jaket dia tuh spesel punya..ala lebey kurang mcm pelampung heheeee...

    ReplyDelete