Saturday, July 30, 2011

Birthday Party

bila kali terakhir anda pergi ke birthday party?
maksud aku..a real birthday party?
kukihkukihkukih

tak silap aku last masa aku darjah enam kot
tapi tak termasuk birthday party yang disambut di rumah yee
ini birthday party kanak-kanak yang dicelebrate di luar

hahaa
birthday party nih sepatutnya aku dah hapdate dah lama
tapi baru sekarang aku nak hapdate

happy birthday to Aiman!!
anak teruna Tina
dah setahun
=)

birthday party Aiman nih sambut kat
A&W depan Amcorp Mall
mama Aiman dah text aku
majlis setat dari pukul 2:30 - 4:00 pm
tapi disebabkan ada perkara-perkara yang tidak dingini
aku sampai dah pukul 3:45 pm
haish!!
sorry Tina and birthday boy Aiman..unty sampai lambat
sebabnya pukul 5 lepas tuh ada birthday orang lain plak
so
tak dapat la aku nak merasa feel partynya
huhuu
takpe2
sekurang-kurangnya dah boleh pecah rekod
dah lama tak pegi birthday party
tak sempat jumpa bear A&W!!
=)


Unty Dila tengah makan ayam

nih Ishraf..anak Shima


birthday boy Aiman =)


Unty Dila tengah amik berkat =)


Mmuuaahhhhh!!



Aarrgkkkk...Aiman tak leh pakai nih



No comments:

Post a Comment