Wednesday, November 9, 2011

Seruku bila?

Salam semua =)

Masih belum lambat lagik rasanya untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua >.<. Kepada yang buat majlis korban tuh Alhamdulillah..anda sebenarnya sudah melaksanakan sebahagian tuntutan di dalam agama kita..Islam... =)

Aku baru saja sampai ke bumi KL nih. Aku bertolak dari Alor Star semalam dalam pukul 11:30 malam. So pagi nih faham-faham sajala mood nak bekerja dan 'berbakti 'tuh takdakkkkkkk. Heheheh. Korang semua apa cerita menarik sepanjang cuti Hari Raya Korban yang lepas? Aku biasa-biasa saja. Lagipun cuti tak lama just ambil cuti tambahan hari Selasa dan Rabu. Ikutkan hati nak je sambung sampai Jumaat esok heheheh.

Aktiviti menarik tuh takdak la. Sehari sebelum raya, jiran aku Ku NoorDaniah bertunang =) . So sweet...setahun muda dari aku. Sempat aku usik cakap langkah bendul nih hehehee...Si Dani nih dari kecik-kecik adalah teman sepermainan aku cewahhhh. Game feveret kami Aci Ligan hehehe korang tau? Tapi bila pegi majlis pertunangan Dani tiba-tiba aku pun kecut perut jugak. What about me? Gulppp..tipula kalau aku cakap aku tak risau. Junior-junior aku pun ada yang dah nak dapat anak kedua. gulpp gulpp gullp dag dig dug....gatai! Apa-apa pown aku serahkan yang DI ATAS untuk menentukan perjalanan hidup aku. Tapi dalam masa yang sama aku kena usaha jugak. Lagi best cousin lelaki aku baru umur 24 tahun pun sama dah nak bertunang akhir bulan Disember nih. Ayaiyaiyaii hahaha..bikin gua tak senang duduk la hehehee. Ehhh actually i'm happy for them tau! Cuma seru aku tak sampai lagi. Sabar yee

Tetapi sebelum bergelar 'Puan' aku ada beberapa perancangan untuk hidup aku jugak. Perancangan untuk majukan diri aku, meningkatkan taraf pendidikan aku ke satu tahap yang lebih tinggi daripada apa yang aku miliki sekarang. InsyaAllah...doa-doakan aku yee. Aku bagi masa sekurang-kurangnya 2 tahun untuk diri aku dan Enchek Rango untuk majukan diri.

Haishhh apasal aku cakap bab tawin-tawin plak nih. Belum belum belum masanya lagi nih. Kuruskan badan aku dulu! Suriani Ridzuan...please help me...hehehee....( sila baca blog beliau thenotsoperfectgirl mengenai program diet hehe )

Sudah....tak payah nak meleret lama-lama entry nih.

Bye.


2 comments:

  1. 2 tahun?lamenye lagi beb..menda baik,jgn tangguh lame2..setan suke kacau..kite kan nak bina masjid..:)

    ReplyDelete
  2. hehehee lama ka? pejam celik pejam celik ok la tuh umuq 28 thn..tpi seyes jgk bab setan suka kaco nih...hahhaa...xpe2...doa2....dh smpi seru...insyaAllah

    ReplyDelete