Sunday, November 13, 2011

Sokk sekkk sokkk sekkkk

Salam

Esok dah Isnin..working day!!! Sangatlah tak suka. Kejap sunggo weekend minggu nih. Aku pun tak keluar g mana-mana. Weekend nih adalah minggu untuk aku rest n sleep n sleep n sleeppppp.
Tapi dari hari Jumaat lagi sorethroat suda melanda! Benci! Bila malam pulak selesema makin menjadi-jadi.

So memang sesuai la minggu nih minggu aku tido. Nak kata demam tak demam sangat. Tapi selesema dan sakit kepala nyut nyut nyut T_T sungguh la tak selesa weyhhhhh.

Dan minggu nih aku kena turun ke Kuantan Pahang untuk buat audit susulan. Aku akan bertolak petang esok jam 6 petang after opishour. Kena buat audit susulan dari hari Selasa sampai Rabu. Tak pasti lagi nak bermalam kat hotel mana kat Kuantan nanti. Sama ada Seri Malaysia atau Vistana. Aku lagi suka Vistana sebab bantal kat situ sangatlah the gebus-gebus dan breakfast kat situ pun sedap. My feveret sardin masak taucu makan dengan moi. Korang tau ke moi tuh apa? Moi tuh bubur nasi la.Orang utara panggil moi. =)

Cik Bee sangatlah pemalas yang amat nak packing barang tambah pulak dengan sakit kepala nih memang malas. Tapi ngadap tenet tidak mengapa yeee =p.

Baju pun tak habis basuh. Dah bertimbun kat tepi washing machine tuh. Dari stok sebelum raya korban sampai la ke hari semalam heh heh heh. Kalau ada mak aku nih sure kena kerahan tenaga.

Bilanya aku nak packing barang? Entah...rasa macam nak tido dulu.

Zzzzzzzzzzz....

No comments:

Post a Comment