Saturday, May 28, 2011

Sila Beratur

Lately nih aku selalu sakit kepala. Tak tau kenapa...sakit kepala sebelah kiri atas kening tuh. Very the mengganggu rutin harian aku huh!!. Nak kerja dan berfikir pun rasa macam tak selesa. Darah tinggi? Depress? Ntoh....nak drift pun susah -_- ! Minyak paling mujarab yang mesti ada dalam handbag aku TIGER BALM! cejuk + berangin.....

Blaa..bla..bla...apa yang aku merepek kat atas tuh ( tapi seyes beb tadi pon sakit kepala menyerang lagik! ). Rasa macam nak update tapi tak tau nak cerita apa. Nak menaip tapi tak tau nak menaip apa. Tapi still nak update jugak. Aku dah janji dalam entri yang lepas kan nak letak gambar-gambar dan cerita sikit mengenai scuba diving dan percutian ke Pulau Perhentian kan....nantilah...entri yang akan datang aku cerita ek.

Ok apa kaitannya dengan tajuk di atas tuh. Entah aku main letak je. Ehmmm aku teringat pasal nonton wayang. So kalau nak tengok wayang kena beli tiket. Kalau nak beli tiket kenalah beratur x gitu?

Bila aku survey wayang untuk bulan 5 nih haishh banyak sungguh movie-movie yang best. Rasa macam nak muvie marathon tapi takut pungkoq lenguh! Hahahaaa. Nih antara muvie wajib yang aku kena tengok!! -------->

Nur Kasih The Movie

Aku rasa semua dah tau kot keglemeran drama nih. Tapi aku nih bukanla pengikut setia tiap-tiap minggu hari Jumaat ngadap tv 3 tunggu drama bersiri nih. Mana sempat beb! Keja kat KL nak drive balik Puchong ko bajet boleh sampai rumah dalam masa 30 minit?? Jangan harap! Ok apa yang aku merepek nih?? So memandangkan drama bersiri nih sudah diuar-uarkan tersangatlah glemer jadi aku nih teringin lah sangat nak p nengok muvie Nur Kasih nih. Errrr aku bukan peminat tegar Remy Ishak or Tiz tuh ekkk hehehee.

Jadi rezeki aku la hari Sabtu yang sangat lah bertuah dapat g nengok muvie nih dengan untie aku ( untie aku suda booking aku seminggu yang lepas suwoh bawak dia g nengok muvie nih hihihii ). Ehmmm ok lah. Best. Crita dia tade lah mantap sangat tapi deymmm! macam mana air mata berlian aku nih boleh tumpah time nonton muvie nih! Kikikikiii...Muvie nih kalau mereka-mereka yang memang ikut drama dia kat tv3 mungkin akan cakap best la kot tapi bagi aku biasa-biasa je. Tapi biasa-biasa pun tumpah jugak air mata aku! Untie aku yang pengikut setia drama Nur Kasih nih pun air mata dia tak tumpah! Dan ulasan dia untuk muvie nih "awat tak best pon! Lambat!' Ahahahaha..apo-apo la mak cik! Yang paling suka dalam muvie nih adalah tudung-tudung yang dipakai oleh Nur Amina @ Tiz. Sangat cantik-cantik dan sweet je kaler-kaler dia. Dan ofkos adik Mia Sara ( belakon jadi anak Fizz Fairuz ) sangat cute miut ^_-







Lanun Of Caribbean

Yeahhhh!! At last aku sudah pun memiliki tiket cerita lanun yang tak dapat aku nengok minggu lepas akibat KEDEGILAN aku! So tarikhnya bila? Ofkos la Ahad yang damai pukui 12:15 p.m.! Kat mana? Rahsia nanti peminat misteri i follow i pulakss! perasan! hehehee...So seyes aku tak sabar nak g nengok muvie nih dengan Enchek Rango! Enchek Rango sila bersiap awal ye! Tanak berpusing-pusing cari parking macam last week lagi dah! =p ....Pirates of The Caribbean...pak cik Joni cant wait to see u! Theheheheee...







Kungfu Panda 2


Ahahahaha yang nih muvie wajib yang aku akan tengok! Tapi tak tau lagik bila nak g nengok. Macam yang aku tulih kat atas la..nak wat muvie marathon tapi takut pungkoq lenguh! So Panda Bear dating next week lah ye!



Karak

Ahaaa nih seyes muvie feveret aku! Citer hantu! Aku suka nengok citer hantu sejak zaman-zaman dolu. Hahahaa. Citer Karak...citer hantu highway kot. Confirm aku nak nengok muvie nih!



haaaa dah-dah la tuh ngadap blog. Yang tuh je aku nak cerita tuk kali nih. Ok..bye-bye..mau tido..esok Ahad..manfaatkan cuti wiken anda! ^_^ hehehe


No comments:

Post a Comment