Tuesday, May 17, 2011

....dan kaki berjalanlah!

hye

Wow lama yang sangatlah tidak menghapdate belog aku nih. Maafkan aku belog kerana tidak hiraukan engkau (gila!) hahahaa. Sihatkah kalian-kalian di luar sana?Kalau sihat Alhamdulillah..aku macam biasa..menjalani kehidupan seperti biasa....menjalani kehidupan aku dengan insan-insan yang sayang kat aku..family, kawan-kawan, Mista RANGO......Alhamdulillah

Axtually aku tak dak idea nak menulih tapi aku nak hapdate jugak! hahaha....hmmm So sekarang nih aku betul-betul tengah berhadapan dengan realiti perasaan. Errrr apakah maksudnya itu? Entah wa puci taw....tapi aku sedang melalui fasa yang aku percaya semua female di luar sana mendambakannya! (tudiaaaaa!)....gedikkah aku? Nilai sendiri....

Tapi yang pasti aku mengharapkan yang terbaik for my life =) ....InsyaAllah

tajuk : tiada kena mengena hah hah!

3 comments: