Sunday, January 29, 2012

When less is more...

Salam

Wow aku percaya mesti ramai tengok Anugerah Juara Lagu 26 malam nih kan. Resultnya sudah keluar and tak menepati langsung apa yang aku teka. Ingatkan Beribu Sesalan or Sedetik Lebih yang juara. Takpe lah pape pon Hafiz rezeki ko lah malam nih.

Apa yang menarik perhatian aku adalah outfit dan persembahan si dak Hafiz nih. Simple =) . Menang 30 ribu sangat lah save cost hehehe. Cuma bayar si Herman Tino je kot untuk flight balik. Hehehe ampun. Hafiz hanya menggunakan kekuatan vokal dia je tanpa perlu persembahan yang berat2 atau persembahan yang ntah apa-apa. Memang layak untuk Persembahan Vokal Terbaik.

But for my personal view aku paling suka Jaclyn Victor. Untuk lagu Sedetik Lebih...baju dia dengan diamond bling2 and plus her not-very-heavy-makeup sangat cantik atas stage. Dia nyanyi pun best. Syahdu sangat =)

Nih dah kenapa aku nak mengomen pasal AJL plak nih hehhe. Saja. Opssss lagi satu yang paling suka adalah keseluruhan makeup malam nih. Hanya tumpu for eyeliner and very the merah menyala lipstick without any heavy colours of eye shadow. I loike! Nak pakai macam tuh la gi office nanti hehehe. Credit to Yuna - her face sangat elegance. Orang komen pasal lagu yang kau nih Bee pi komen pasal makeup plak dah! Derrr!

Ok esok kerja. Jum tido!
Nyte2.

No comments:

Post a Comment