Wednesday, January 25, 2012

Macam mana nak ambil hati bigbos?

Salam

Selamat kembali bekerja bagi sudah mula kerja dan selamat bercuti yang masih lagi bercuti. Gong Xi Fa Cai..nak wish jugak walaupun dah terlambat.

Hari nih macam tak best! Aku rasa mood aku macam ada ngeng! sikit. Tapi pagi sebelum mula kerja ok je. Nih rasa nak marah bila dah mula buat kerja. Ke sebab aku nak cuti lagi hehehee Ada kawan aku yang perasan apa pasal aku hari nih macam serius sangat? Apa pasal tanya sikit nak marah? Ehh betui ka? Kalau betui pun takpa! Normal untuk aku marah-marah dan bad mood kan? Dah terbiasa sangat dok jaga hati orang. Dah penat! Lantaklah! Penat jadi baik..baik keeee? =p =p =p

Semalam ada meeting SKT Bahagian dengan TCEO. Teruk jugak aku kena hentam dalam meeting. Bllleeuukkk!!! Tak suka! Tapi bukan aku sorang..semua opismate aku kena hentam kecuali sorang Irwan sebab dia dah menepati citarasa TCEO aku hehehe.

Tak suka la macam nih. Dah kerja tiga tahun pun still tak leh nak ambil hati dia lagi. Still tak bleh nak tangkap apa yang dia mau. Sampaikan habis meeting bos bahagian aku cakap telan je la buat sehabis baik pun tetap akan cari kelemahan jugak. Looorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Dah jangan buang masa! Jom sambung kerja.


2 comments:

  1. At least kan bee, bee dah sampai target nak amek ati BIGBOSS kan.. Boss sendiri nye dah lepas.. Kami kat *tut* ni taktau laaaaa.. Semuanya sentiasa diselubungi ketakutan.. Dah sampai tahap taksemangat nak gi keja, takut je... Salah sikit kena marah.. Bukan tahap marah lagi, maki semua keluar..(bukan k.izz la yg kena tapi kekawan, tapi kita yg dgr ni tak bestlah kan) Isk isk sedih.. Sabar jelah jom kita doa moga Allah lembutkan hati boss2 & bigboss2 kita yahhhh.. Ameeennnn

    ReplyDelete
  2. yeke kak? takkan sampai tahap maki? awat jadik mcm tuh skali? stress sgt ke? hmmmm betul kak...berdoa untuk lembutkan hati..tapi bila fikirkan balik lepas meeting SKT tuh ada baiknya jugak kena marah so bee tau apa lagi kelemahan bee. Dia menegur untuk peningkatan kerja masing2 jugak cuma x best bila kena tegur dgn cara mcm tuh kot hehehe rs macam kat sekolah =p .... kita buat kerja sudah kan kak...sabar banyak-banyak.... kalau nak stress sgt pun bee slalu igt balik apa yg imam muda aysraf tuh penah ckp "fikir balik kenapa Allah jodohkan kita dengan tempat mencari rezeki sekarang =) klu bkn rezeki kita...takkan ada tempat utk kita kerja kat sni...antara orang2 yg terpilih untuk kerja urus sampah..bukan senang tuh" =) gambatte!

    ReplyDelete