Thursday, January 12, 2012

Ketinggalan seketika hha

Salam

Wow dah masuk hari ke tiga belas bulan satu dua ribu dua belas baru nak update blog =) . Serius banyak benda yang terjadi dan nak kena setel. Tapi kadang-kadang tuh dalam masa yang sama tak tau nak update apa. Just common thing yang berlaku dalam life aku. Pergi kerja balik kerja singgah kedai makan tapau dinner sampai rumah mandi makan tengok tv rasa mengantuk tidolah then esok pagi bangun balik hehe. Takde yang menarik pun.

Tahun baru aku bermula dengan percutian secara tidak sengaja ke Pulau Langkawi dengan bonda dan ayahanda. Stay semalam je. Tapi bolehlah dapat la hidu-hidu udara segar laut sekejap sebelum kembali kepada suasana kerja dan rutin harian. Tahun baru juga dimulakan dengan beberapa kerja yang telah diamanahkan dan dipertanggungjawabkan tuhdiaaaaa bunyi macam dapat tugas penting je kan =p. Hahahaa....seyes load kerja boleh tahan sampai kadang-kadang Mista Rango merajuk tak sempat nak mesej =p ngengada!

And....Alhamdulillah kerja yang telah diamanahkan telah selesai dan boleh lah nak bernafas sikit untuk 2 minggu terakhir bulan Januari nih. Owh aku ada update kan post aku yang dulu pasal aku membebel apa yang dah berlaku dalam tahun 2011 kan. Dan aku ada nyatakan yang aku nak achieve something dalam kerja aku untuk tahun nih. Yes! aku memang nak achieve something! Dan aku memang nak buat yang terbaik dan sehabis baik doakan aku ye kawan-kawan. Amin.

Apa harapan dan azam tahun baru korang? Hehe dah tengah bulan baru aku nak fikir tuh semua. Tapi takpe better late then never hehehe. Tapi aku takmau fikir malam nih. Aku nak fikir bila aku terasa nak fikir. Faham?

Nak taip apa lagi nih? Hmmmmm.....dah la. Mata dah ngantuk. Esok ada meeting dengan delegasi Jepun pulak. Lusa ada family day jabatan aku. Family day? Aku datang sorang-sorang?
Ada sapa-sapa nak jadi family sementara aku? hahah...stop dulu. Semoga aku diberi kerajinan pada esok pagi untuk hapdate belog =) hehe.

Nite!

2 comments: