Sunday, August 1, 2010

losing weight is about a mental game~~

hua hua hau hauhauuuu tajuk english la bagai.....buekkkk....hahahaaa.....okeh okeh...so cik bee r u ready?....tomorrow is the day....2nd of August 2010....pls pls pls pls...give it a try....cuba dulu untuk seminggu..mesti buleh punya..pekakkan telinga pada yang bising2 suh tak yah buat benda nih..

huhuuu....Mr Irwan name it The Battle Of Kecut...hahaha tajuk tak bleh blah tapi sunggo mendalam...ada 5 orang sumanya saya irwan kak amy shila n naza...ehmmm sapa menang dapat turunkan berat badan dengan peratusan yang tertinggi dapat hadiah pakej percutian RM400.00..wow wee heheheeeee

saya tekad kali nih saya nak wat betul-betul....saya pegang kata-kata 2 orang kawan saya..Tina n Erni...heheee diorang cakap apa? biarlah rahsia....saya akan sentiasa ingat apa yang diorang cakap n sentiasa jadikan sebagai kata-kata peransang untuk saya wahhhhh semangat gitewwww..kenala semangat!!!! jangan main-main!!!...tina n erni klu nmpak bee mkn nasik tibai tangan bee tau!!!

ehmmm esok iaitu arinih?...hahaha 2 ogos la senang citer..sesi penimbangan berat badan akan bermula....nih ala-ala biggest loser laaaa..hahahaa....ehmm saya ingat nak amik gambaq pastuh nak letak mcm sebelum n selepas heheheee..( eh! bukan ke saya dah penah wat dlm bulan 3 arituh ngeh ngeh ngeh biasala mental tak kuat huhuhuuuu )

okeh saya akan sentiasa update dengan cerita-cerita diet saya hehehe kalau saya sempat n rajin

so sebagai permulaan saya akan berpuasa esok a.k.a puasa ganti yang bakinya tinggal sehari je lagik....okeh bee! read?....come on! buat betul-betul tawwww!!! igt kebaya pendek kihkihkihkihh

No comments:

Post a Comment