Monday, August 2, 2010

tHE bATTLE oF KECut....1st day

WoW Wee hehehee...Alhamdulillah...hari pertama saya dah lalui dengan tabah n redhoooooo sekali hahaaa....sebab arinih saya puasa so senang untuk saya control n tak makan hehehee...owhh tadik saya berbuka dengan air kosong dlu kemudian dengan 3 biji buah kurma kemudian semangkuk sup sayur....saya kunyah dan makan slow2 tanak bagi pukul 9 nanti rasa lapar lagik....huhuu sekarang dh pukul 9:42 minit saya dah rasa lapar huhuhuuu bee tabah bee! bee buleh!

Owhhh tadik sesi timbangan berat badan....huarghhhhhhhh....beratnyaaaaaa...huhuhuuuu....tak sangka sebab saya dah lama tak timbang huhuhuuuu....takpe2 saya kena kerja kuat!! buleh2!

huhuu pastuh tadik kat opis budak2 nih cakap esok nak wat makan-makan bahagian...nak makan nasi bukhori...nasi beriani ke apa ntah huhuu lauknya ayam masak madu n kari kambing kot ape daaaaaa...hishhhhh...saya cakap saya tanak makan nasik juz nak ratah lauk ja....huhuuu kuat ke saya nih esok??....kak marshita tulunnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

okeh...esok masuk hari kedua...tggu apa plak yg akan saya update....

1st day : dinner - sup sayuq + ayaq kosong + buah kuma

1 comment:

  1. oit,jgn sampai ko gastrik sudah la..hihi mkn la roti dgn sup..ok pe..jgn seksa diri sgt..g ptg,pemakanan seihat n bersenam..

    ReplyDelete