Tuesday, May 11, 2010

hari ini kena cucok

hari ni..pagi tadi kena g HUKM untuk amik suntikan vaksin Hepatitis B..budak-budak teknikal kat opis suma diwajibkan amik suntikan nih sbb kami slalu ( slalu ke? ) g tapak pelupusan sampah so untuk mengelakkan sebarang jangkitan kuman or komplikasi kena la amik tindakan pencegahan kan?...

so pagi tadi sampai opis trus ada memo atas meja..arahan kena g suntikan...kalau tak g cucok kena bayar denda RM150..alaa taktik la tu kan?..hikhikk...so kena kumpul kat lobby pukul 10 pagi..g ramai2 naik keta opis....




sampai ja kat HUKM tuh trus naik ke tingkat 7..pusat pakar HUKM...kami suma macam budak-budak tadika jalan dalam satu kumpulan...pastuh kami terus ke kaunter tanya mana nak amik suntikan vaksin tuh....nurse yang cute bagi kami buku rekod suntikan.....kat bawah nih buku rekod suntikan saya n erni...heee teringat zaman darjah 6 masa nak kena suntik BCG...macam budak sekolah la plak.....



ok..bila dah amik buku rekod masing-masing..kami suma g duduk kat sofa merah yang sangat sedap untuk buntut nih duduk..boleh tertido nih sebab empuk....so nurse suruh sorang-sorang masuk..ikut giliran...neves memang neves...kena cucuk beb takkan tak neves......ok..giliran saya kalau tak silap yang ke 6 kot..saya dengan confident nya jalan g masuk bilik cucok tuh..benda pertama yang saya nampak adalah benda ni haaaa......banyak dan panjang2 plak tuh.......


saya pon dah masuk dalam bilik...naik atas katil..duduk diam-diam...selak lengan baju kurung nih n tunggu nurse wat keja dia..saya mintak kebenaran kat nurse nak amik gamba kena cucok heheeee..saja ja..utk simpanan.....so ready?...( klu sapa tak leh tahan..jgn tengok!..dilarang! )

lap-lap ngan alkohol dlu nk bagi bakteria mati


aauuoocchhhhh!

ok..dah sudah dah...cepat je..rasa cam semut kerengga gigit dengan gigi susu dia....


aksi budak-budak opis sebelum kena cucok



saya n erni


sorang dah kawin yang sorang lagi belum



macam-macam



macam-macam-macam

ok lepas cucok kami suma p makan sup meletop kat cheras tuh...ok la sup dia...boleh tahan la....not bad....

erni tak makan..dia minum je



korang..wey korang..tanak balik opis lagik ke?


sembang pasai apa tuh?



saya makan sup daging



makan-makan




me~~

...lagik 6 bulan datang balik HUKM untuk suntik lagik....ngaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment