Sunday, April 25, 2010

Jejalan Bersama Cik Manja....

arituh saya dan kawan saya masa study kat UPM dulo cik maslia manja nak kluar jejalan kononnya nak shoping beli baju untuk frenship fotografi session on this coming 8th May. so dah rancang benda nih suma awal ari isnin lepas. Owhhh apa itu frenship fotografi? al-kisahnya nih suma idea manja la..sbb camera man yg snap2 gambar dia ms dia tunang dulu bleh bagi special price untuk outdoor fotografi jadi manja dapat idea suma nih untuk wat outdoor fotografi kami di Bukit Tinggi tema sweet~sweet candy =p hahaaa total suma yang akan join fotografi nih 8 orang...ok..maknanya arinih kami akan survey and shopping baju tema ala-ala sweet~sweet candy ( mcm mana lah tema tuh manja oiiii )

jam 7:50 pagi...sms....

saya : woitt..jadik ke tak nih nak kluar?..klu tak jadi aku nak sambung tido balik nih?
manja : jadik2...
saya : okeh

saya sambung tido balik heeeeee...

jam 10:15 pagi....sms...

manja : yo! wassup!
saya : yo wassup...nak p mana?
manja : aku mana-mana pon tak kisah
saya : aku pon tak kesah mana-mana pon boley...tpi make sure Ms. Read kena ada la..tuh plus
size punya..Alamanda or MV pon ok gak
manja : ok set...
saya : emmm g Alamanda la dekat sikit..MV jauh

(ada beberapa sms ant saya n manja tgh discuz nk g MV or Alamanda...)

selepas itu...sms....

manja : mak aku demam.so biar aku setelkan hal umah tangga kat sini dlu ( masak la tu ) pastuh aku roger ko ok.g MV la. Alamanda tak banyak choice....

saya : g Alamanda la..dekat sikit..

manja : yela..tak kesah...aku tau Ms Read mahal..ko keja gomen memang suka baju mahal

saya : lorrr apa plak dh mmg size suma besa2

beberapa minit selepas itu lagik...sms...

saya : oit..tukar plan..g MV la..aku nk beli kat JJ je..aku lupa bulan nih nak servis keta duit nk pki banyak..Ms Read mahal...

manja : pekata p JJ Balakung..paking senang..dekat

saya : okeh!!

hahahaaaa...at last JJ Balakung jugak kitaorg g...

okeh so kami janji nak jumpa kat sana jam 2.30 petang..saya pon bertolak dari umah...sampai kat JJ tuh jam 2.30 lebey2....punyalah ramai..nak parking pon susah..perut tgh berkeroncong sb tak lunch lagik..pusing punya pusing baru dapat parking...adushhh

dah masuk dalam JJ..mula2 kitaorang g makan dulu..kat Johnny..tapi bukan makan steamboat mkn biasa2 ja...manja dah lunch kat umah so dia hanya makan banana split ja..saya?makan mee hijau n beef eeeeee tak sedap tapi perut tengah lapar makan jugak jugak la....klu manja tak lunch lagik cnfirm saya order steamboat tuh...

sambil makan sambil borak borak lepas makan bayar then kluar kedai trus masuk JJ..trus g Scarlet Plus baju untuk size plus macam saya nih..belek punya belek ...haishhh awat la depa nih..cuba la buat design cantik2 skit..nih macam ********..opsssss..heheeee...serius!..tak dak yang berkenan di hati....

pusing punya pusing last2 memang tak beli hapaaa pun....juz window shopping ja....aisehhhh manja...manja...

parking oooo parking





maslia manja




me~~




nih la bnda yg kamik mkn










No comments:

Post a Comment