Saturday, April 24, 2010

Dart kawin!!

heheee..saja nak upload gambar kawin kawan sekolah saya iaitu Haidar Najiyah Ibrahim..nama glemer dart....budak dart nih saya kenal masa tuh umur kami 13 tahun dat means form 1 la...sekolah menengah sultanah asma (skolah yg best) ..lama dah saya kenal dart nih rupanya...kami dari form 1 - 5 satu kelas....form 1 -3 kamik amik kelas muzik..jadik saya n kawan2 saya n kawan2 dart memang aktif masa kat skolah dulu..saya aktif dalam koir caklempong gamelan sama la jugak dengan dart nih...budak dart nih pandai nyanyi..main piano...pandai dalam akademik pon sama naik jugak....

ingat lagik masa skolah dulu tiap-tiap tahun pasukan koir skolah kamik akan di panggil nyanyi depan Tuanku Sultan Kedah..hari keputeraan Tuanku Sultan kat istana..masa tuh seronok gila dapat masuk kat perkarangan istana...ala budak2 mmg la seronok...nyanyi depan Tuanku Sultan pastuh Tuanku datang ucap terima kasih then dapat salam ngan Tuanku Sultan..pastuh bleh makan sedap2....heheeee

Masa kat skolah sempat la jugak g pahang n pulau pinang wakil negeri Kedah untuk Pertandingan Koir Peringkat Kebangsaan....memang seronok masa tuh..rasa mcm nak jadik budak skolah balik =p

Masa pon berlalu..bila dah form 5..lepas SPM..dah dapat result..masing2 mula memikirkan masa depan dan wat pilihan terbaik untuk kehidupan..ada yang masuk matriks ada yang sambung form 6 ada yang keja....dan saya dapat ke matriks pulau pinang..dart nih dia dapat under JPA untuk ke jepun dalam bidang engeneering....

tup tap tup tap....dah 7 tahun masa berlalu....dart pon dah 5 tahun kat jepun tuh....and kawan saya dart nih dah pun berkahwin...saya sempat g kenduri kahwin dia...dan yang paling sonok dapat jumpa kawan2 lama...kira gathering budak2 kelas muzik la nih...heheeee...yang paling lawak saya dan kawan2 sampai kenduri tuh dalam pukul 4..nih suma cik eva sbb baru smpai dari penang sbb kena keja ari sabtu..apa pun hang vouge la eva arituh!! i like!!

Dart..selamat pengantin baru..moga kekal ke anak cucu n di murahkan rezeki.....aminnnnn

farah..adek nad..nadzifah..eva...bee ^-^


safaniza..che wa..bee again..eva..nad..che yun..farah





ni lah dia Dart @ Haidar Najiyah Ibrahim
demm gojess!! =)





farah..safa..juju..me..ayien..tanya...nija..eva...miss u all!!

No comments:

Post a Comment