Saturday, March 6, 2010

saja-sesaja-saja-saja-la

pagi nih terlebih rajin n rasa mcm nk bekpas pancake....so saya pon bancuh la tepung pancake tuh sambil melihat timbunan baju kotor yang masih belum d sumbat ke dalam washing machine tuh...menimbun lagik..rutin setiap minggu..basuh baju kemas rumah lipat kain...ada tak robot yg bleh wat suma nih?...nih belum kawin lagi...klu dh kawin lagi la banyak keja umah..betul tak kawan2 ku yg dh berkahwin?saya pon tak tau hikhikhik.....owh...minggu nih saya tak masak sebab ayah saya tiba2 nk makan nasi beriyani kedai mamak kat umah tuh..so arinih lunch lauk tunjuk je la..nk suruh saya masak beriani?...Ayoyoyoo...belum belajar lagik la...macam leceh ja nak masak nasi beriyani..nanti-nantila belajar heheee...hmmmm kan best klu mak saya ada kt Puchong...dok skali kat sini..bleh gak tiap-tiap minggu rasa masakan mak..ada orang nak bersembang-sembang..tapi tak pa la..nk wat mcm mna..tuntutan tugas menyebabkn mak saya tak bleh nk tukar or pindah keja...takpe la..reda n sabar je lah....i luv n miss u so much mak..mmuuaahhhh!!!..( pisau n garpu kaler lain-lain...konsep yin n yang hehee )


.....luv u

2 comments:

  1. hikhikhik...vince..buleh2..mai la umah...ala aku pki pancake mix pillsbury..kat giant ada..ada 2 flavor tak silap aku..original n butter kot...try la sedap

    ReplyDelete