Saturday, March 20, 2010

HARI INI SANGAT PENAT..ESOK PON PENAT JUGAK~~

wahhhh...sangat penat hari ini tapi masih sempat bukak blog dan fb hehehee...jam sudah pukul 2:40 a.m. tapi saya masih tak masuk tidor..rasa macam nak upload gambar-gambar pertunangan Maslia Manja iaitu kawan masa saya study UPM dulu..haiii Manja dah bertunang pun hang yee..hikhikk apa-apa pun aku ucap tahniah kat hang..hang nampak sweet sangat serius!!...Sweet n pretty!!...Manja nih budak Soromban...Manja nih budak yang tak banyak songeh tapi dia suka ikut kepala dia saja..ikut suka dia..heheee tapi tu yang membuatkan saya suka berkawan dengan dia...dia juga merupakan seorang sahabat yang sangat baik sebab kalau saya ada masalah dia selalu tolong dan sentiasa ada di sisi saya..heheee..( awat ayat aku nih macam ayat skema nak wat karangan )..tak kisahlah. dalam perancangan Manja akan berkahwin pada bulan Oktober nih InsyaAllah..Manja..ingat lagi aku masa hang gaduh ngan kluangman dalam bilik aku yang hang cakap tepon kuat-kuat dan aku igt perang ketiga belas akan meletus punya la aku terkejut sampai aku berlari p bilik kies hahaa..rupa-rupanya kluangman tak mau p jumpa doktor hahaa..manja ooo manja....aku doakan semoga hang bahagia dengan hidup hang dan pilihan hang....

owhh esok saya ada marathon n regatta kayak @ UM anjuran bahagian saya..aktiviti opis..kena kumpul pukul 630 tpi sampai sekarang saya tak tido2 lagik!!!...


ni la maslia manja badrulzaman sweet kan dia? heeee



us~~

*saya tak de bakat dalam 6S.....sbb tuh saya tak suka wat 6S =p



No comments:

Post a Comment