Thursday, September 29, 2011

Sungguh Kejam!!

Owhh tidakkkk last entry was July??? What the????? busy sangatkah aku sampai aku tak sempat nak at least menjenguk diari letronik aku nih?? ok fine! Bee is busy = busybee! =p
( bajet ko perempuan paling berkerjaya yang selalu takdak masa lah? ) huh!

punyalah dari bulan posa sampai dah abis Syawal pun
masih tadak cerita baru neyh
hampeh!

hehehee

tapi seyesly la aku memang busy
ceh lagi sekali!
bulan posa tade la busy sangat
tapi tak dak mood nak cerita apa
nak cerita makan apa semasa berbuka ke??
what the?? lagik sekali
apa hal plak aku nak bercerita makan menu apa semasa berbuka?
semua cerita lapuk la
mesti menu pun sama dengan korang semua
murtabak nasi beriani bubur lambuk kuih tu kuih nih
air soya air teh bunga air sirap bandung
pastuh takkan tetiba nak cerita sopink raya pulak
cerita pasal beli baju kurung? beli tudung baru?
huk aloooo

okai okai bee okai bee
cakap je lah yang your life are so so so boring sehingga takde cerita
nak letak dalam nih
huhuhuhu

lepas je cuti raya
masuk opis je dah busy dengan keja
ada on job training kat Melaka selama seminggu
Training dengan orang Jepun haaiiiiikkk!
nak belajar pasal sampah
( igt aku sesaja je ke tak update cerita?? aku g belajar pasal sampah la utk negara tercinta? )
=p

pastuh balik je dari Melaka
aku dah busy wat KIK ( kumpulan inovatif dan kreatif )
yang sangatlah memerlukan komitmen sehingga aku tak sempat nak balik umah awal
dan nak ngadap TV3 tengok drama siri!
ceh! bajet busy lah yeeee?
KIK nih klu dalam government lebey kurang kena cipta or reka or cari penyelesaian la
untuk meningkatkan mutu perkhidmatan
tak kisahla perkhidmatan secara dalaman atau luaran!
tup tap tu tap
kumpulan aku plak dapat nombot 2 untuk pertandiangan KIK nih
( KIK aku wat inovasi apa? malas nak cerita...nnt aku cerita )
dahhhhh...kena wakil untuk saringan plak peringkat
kementerian perumahan dan kerajaan tempatan
awal bulan Oktober

bertambah-tambah lagik la
kebusyan aku
hahahhahhahahha
ceh!

nih pehal malam-malam aku nak emo plak nih

oklah

nak tido!

esok aku akan busy!

=p!







No comments:

Post a Comment