Friday, November 5, 2010

wajah baru

haaaa..dah terang sikit blog nih..rasa mcm nk letak kaler putih..tak serabut sangat....putih = tenang....simbolik kunun!...owh blog tittle pown aku dah ubah...blog description pown aku nak ubah jugak..-------> tengah carik idea....

owh yeeaa..pasnih nak guna kata ganti diri "AKU" .... saja....nak wat macam diari....suka hati aku la..blog aku...wahhhh..sejak bila bahasa anda seiras kurang ajar? sejak menghadapi krisis dalaman...hakkk tuihhh!..sila jangan mengong!....

nak ubah jugak yang tepi2 nih..tapi tak dak idea lagik..aku tengah search blog2 yang agak chumel untuk aku dapat idea...

tu jekkk...(dah mengadap laptop agak-agak 3 jam....yang nih kau tulih?..memang tade bakat menulis aku nih tapi kalau mekapkan orang aku terer heheheee...)



*adusss TERTENGOK pulak page dia..haishh makin rancak dia ngn Taylor Swift (heeee aku bagi nama glemer kat kau)....takpe2...sabaq..sabaq...

No comments:

Post a Comment