Friday, November 5, 2010

Sheila On 7 ~ Hari Bersamanya ( Official Video Clip )

aku tengah dengar Hot.fm time nih tetiba kluar lagu baru Sheila On 7 aku dengar betul2...eh! eh! eh! lagu nih sangat sesuai untuk aku nih heh heh heh ( gelak gatai )....cuba hampa suma dengaq lagu nih betui2...hayai lirik dia..hahaha sapa2 yang tau apa kaitan nya lagu nih dengan aku faham la kot noooo....marey marey....kita layan..aku suka part "mohon tuhan beri aku kekuatan 'tuk menatap matanya" adusss monikamm qallbuuuu menusuk hatikoooooo...lalalalalaaaa~~~

chumel gila budak dalam nih...bila aku tengok video nih watak dan karakter aku bertukar..aku jadik budak lelaki yang cumel tuh..DIA jadik budak pompuan tuh.ahahahahaa buleh?...sesuai?
hahahaha apa la aku nih....meh meh dengaq n tengok.......



No comments:

Post a Comment