Saturday, February 27, 2010

~ SAWADIKAP ~



emmm masa saya update blog nih..saya baru sampai Malaysia semalam. About one week saya ke Sara Buri Thailand ada workshop kat sana. Saya sorang2 kat umah masa nih sbb ayah saya balik ke Alor Star. Seronok jugak saya ke workshop tuh almaklumlah..ni 1st time saya ke luar negara..hikhik..luar negara pon dekta je..Thailand ja pon..Banyak yang saya belajar masa saya di Thailand. Cara untuk meningkatkan komunikasi dan keyakinan diri saya adalah perkara utama yang saya belajar masa kat sana. Workshop adalah sebahgaian dari tugas saya yang mewakili badan kerajaan...tpi soft skill sebenarnya yg saya bnyk belajar.

Workshop tuh ada macam-macam negara...ada Myanmar..India..Sri Lanka..Laos..Bhutan...Hong Kong..bnyk lagi la..nnt saya akan ceritakan lebih lanjut. owhh ramai sebenarnya wakil dari Malaysia...tapi cuma saya seorang ja Govt Officer yang lain tuh biznes sendiri.

Entry nih jus nk tulih simple je..nnt akan ada sambungan..banyak benda yang saya nak kongsikan..tungguuuuuuu

2 comments:

  1. wey zeliaaaa!tatau hg ada blog!hehehehe aku link hg k!keep in touch babe.

    ReplyDelete
  2. heheee...baru ja wei...saja ja suka-suka..okeh2..keep in touch =)

    ReplyDelete