Saturday, February 12, 2011

Ye aku mengaku.....

wow haha (gelak tak ikhlas) cepat tul masa berlalu..lama jgak aku tak update blog nih. seyes tadak mood..beria-ria benar kan entry aku yang lepas tulih cerita ntah apa-apa pada hal tak de pape pown yang berlaku selepas itu (aku malu dgn diri aku) ye pada yang berkenaan ( cik anonymous ! ) silalah bertepuk tangan kerana akirnya anda menang! yeeayyyyy! mungkin betul cakap ko..aku nih pegawai...tak sesuai =p ....aku tulih macam nih untuk sedapkan diri aku dan hakikatnya cik bee bukanlah seorang yang suka cakap meninggi diri..ye..tuh bukan sifat diri aku..sapa sahabat aku..diorang tau cik bee nih macam mana. So pada yang menanti entry aku apa yang dah jadi kat Kuantan tuh tak payah la..aku tamau tulih dalam nih...tapi apa yang pasti akhirnya dapat jugak aku pandang, tenung, lihat, apa lagik yek? aahhh apa-apa lahh...dapat jugak aku bertentangan mata dengan insan yang pernah aku suka atas tiada sebab =) ( korang faham ke? haha ) dan aku akan ingat JELINGAN AWAL dan JELINGAN AKHIR dia pada aku ( jelingan ke?....pandangan kot?...ehmm perkataan yang sesuai..pandangan mata dia pada aku kot? ) =p
Jelingan awal untuk mula-mula kami bertemu ( cewahhhhhh!!) akhir untuk masa aku dah nak balik Kuala Lumpur =( ...i can see from his eyes there's something! cakap la aku perasan ke salah tafsiran ke..but i'm sure..bila kita pandang mata seseorang dan kalau ada sesuatu kita rasa...........
tapi takpe lah....macam sahabat aku pernah cakap kalau dah memang 'tak bleh menjadi'' i have to let him go......kena stop..ye aku cuba... about being a stalker.....yang tuh aku tak leh nak komen =p

aku nih baru balik dari Cameron Highland ada kursus kompetensi 5 hari kat sana. Sebelum g kursus tuh raya cina..dan aku amik cuti seminggu untuk balik kampung kononnya nak pikir banyak benda la pasal diri aku hidup aku neyh cewahhhhhh..seyes cuti 5 ari straight susah nak dapat beb..so aku tak lepaskan peluang coti sepuas-puasnyaaaaaa

so yang tuh je kot tuk kali nih.....bye-bye..sangat bosan ok hidup aku hari nih!!

1 comment: