Wednesday, December 22, 2010

Siapa ini orang??Manyak busybody!!

"cik azelia amer giler bayanggg...hahahhaha....orang tuh xmau aihhh kt kamo..saje pi lyn sbb kamo tuh pegawai....sbnrnye dia xmau kt kamo....hahahaha ptot la kamo digelar gedikk....hahaha"
monday 20 December 2010

"cik azelia...opssttt cik bee...giler bayang dh kamo ni cik bee....sampaikan tahap mau diet dan mau kurus kerna jantan ka??hahahaha xberbaloi la..ape kata kalu kamo diet niat kerana Allah xpa la jgk...pas 2 ngn kwn sendiri pun mau jeles...hahahha...ape jns org daaa....."
monday 20 December 2010


adusss...tepuk dahi aku baca komen nih..dan aku hanya gelak guling-guling..pertama kali dowh dapat komen mcm nih. Anyway terima kasih la pada yang berkenaan sebab buat aku tersedar kot...yela dlam aku dok bercerita dalam blog nih..aku tadak la pkiaq ada yang suka ka ada yang tak suka ka pasai cerita kehidupan aku nih. Apa yang aku buh dalam blog aku nih bersamaan dengan suka hati kepala aku la! Dah nama pon blog aku....klu tak suka tak payah singgah di sini dan baca ^_^V . Penkomennya.."ANONYMOUS"....siapakah kamo?Jikalau kamu ini yang sedang menetap di KOTA BHARU atau penkomen ini adalah tuan diri kepada SH yang sebenar......jangan risau.....lepas nih dah tadak apa-apa dah =) sebabnya aku dah dapat PETUNJUK la (kononnya hahaha..)...ye...komen2 or 'luahan sesi perasaan' antara A & SH (akan aku letak kat blog nih bila masanya sesuai dan aku rajin =p ) sudah jelas lagik terbukti....perghhhh ayat....aku tak kacau dah hidup kamo =) .....mengalah?....nope....blah dari orang yang tak nampak keistimewaan diri aku =) hihihihiiii.....anyway terima kasih la banyak-banyak sebab bagi 'kritikan'....dan....aku dah tak gila bayang lagik kot......lagik satu...aku tak jeles or what-so-ever-pon pada kawan aku tuh =) ...... *kami masih seperti biasa dan akan pergi bercuti bersama-sama bulan 4 tahun depan..perlu ke aku bagitau kt sni?? poyo! hahahahaa....ehmmm ok terima kasih lagik skali...

12 comments:

  1. tahpape je org tu bee.. sbenarnye dia jeles ngan bee tu.. sengal ah org tu. please la, GET A LIFE. bukak blog sendri la kan, kalo nak kutuk org.. kan..apelaa..huhuu kalau berani sgt nak kutuk org, takyah la pakai anonymous, betul tak. dan kalau yg komen tu ialah SH sendri, cehh bleh blah la, ckp kat dia. bukan camtu caranya kalau tak sudi pun, btul tak bee..sabo ye bee.

    ReplyDelete
  2. kak izzahhhhhhhhh...hihii..tu la kan..tetiba jek..rasa budak nih mmg kenal bee kot x pn org dalam ke...xpa2 sabar sabar...tengah sabar nih....tengah sabar tahap giler hahahaa...nama sedap2 tanak letak nama sebenar ape daaaa...klu la penkomen nih SH..ish ish ish..saya mendoakan dia dpt wife macam bee =) x pun lagik besar dri bee ^_^v opppsss ...mulut jahat! heheheee

    ReplyDelete
  3. die nih da xde keje lain..ko bg jek keje2 kosong angkut tong sampah kat die bee..hello,at least bee ade motivasi..utk majukan diri n dptkan ape yg die nak..ko ade keww??
    agaknye betul kut,die sbnrnye jeles kat ko...die takut ko menang..sbb tu die follow blog ko.."looser" slalunye mmg cmtu..ko abaikan je..jgn nk berterima kasih pd kate2 die..terima kasih pd niat die..sbb kebaikan dr niat die tu,akan dpt kat ko jugak..dan SH,sbnrnye kau yg dumb-ass dlm hal nih..period!

    ReplyDelete
  4. tina huhuhuu...ok2 aku berterima kasih sbb dia sudi nk komen kt blog aku nih..hehe maknanya dia memang memfollow la crita2 aku sbb tuh dia bleh komen mcm di atas..mknanya dia follower aku la!booooo tak malu! kalau dia mem'follow' crita2 aku dan bleh smpi keluarkan komen seperti di atas maknanya dia pown 'ada hati' la kt bobby tuh!Maknanya aku kenal la dia! ( ye ke? ) haaaaa...eh!..ANONYMOUS...hang nih sapa?(ayat lebey kurang kasaq skit tpi blum tahap kasaq lagik =p )...xpa2...kita tunggu dia balas komen balik..klu tak balas komen kita suma nih...dats it! dia pown memang gila bayang kt bobby jugak =p kikikikikiiiiii

    ReplyDelete
  5. weiiii...gile...jeles punya manusia...suke hati la ko nak tulis apa pun kat blog ko kan..dah la ko tak kutuk dia...kalau ko kutuk dia lain cita la...
    get a life gak la...tu namanya mangkuk bangang... ooopsss aku lak emo..yea la.mmg LOSER YANG PATUT GET A LIFE!!!!

    ReplyDelete
  6. dia tadak life sbb tuh dok sibuk bagi kritikan..weyyy program Mentor tv3 dh nk setat dh weyy ..ANONYMOUS ko g la apply..confirm ko akan jadik pengkriik yg bagus =p

    ReplyDelete
  7. weiii..ang nih BEE,mcm cacing yg kepnsan tramat23x sgttttt..dah ang buat blog,org pi tgk ang post apa kt blog ang,org kritik skett ja,dh hang mlenting mcm gnung merapi kt indon,cmtu baek ang buat blog tntng brung ka,ikn keli ka,kete ang ka or etc........mmber ang yg dok mngata aku nih sama ja suma..yg mna dh ber"LAKI" tu..baek jga btoi2..OK :)

    ReplyDelete
  8. Hello org takde nama a.k.a Anonymous, nape tak letak nama, tak suka ke mak ayah bagi nama tu kat awak ye..? Ke nama awak tak sedap kot? Kalau berani sangat mengkritik, berani la berdepan dengan risikonya. Kalau betul la BERANI, letaklah nama, dengan bin atau binti sekali. Kalau tak puas hati jugak, kita boleh jumpa face 2 face. Dengan cik bee sekali. then only bgtau nak kritik apa & reason nak kritik tu. Tak semua benda yang kita buat, orang akan suka, sama la mcm apa yg cik Bee buat, sama la macam apa yang AWAK buat. Awak kritik orang TAKPE ye?? Orang lain nak kritik awak balik tak boleh pulak ye?? Pandai sungguh. Saya rasa saya macam kenal awak. Takpe. Let Allah deal with the things u done.. enough said.

    p/s ; awak ada BLOG tak? saya nak gi tengok. kot awak blog pasal burung ke, ikan keli ke, kereta ke. boleh saya komen & kritik juga... tak semestinya cerita pasal crush boleh dikritik, kan?? bytheway dah baca ke Blogger Privacy Notice? Blogger Content Policy? huh. Nak kritik pun biarlah berpada².

    ReplyDelete
  9. dah pulakk..taste die laki org..ishh2..patut pon..aku phm la nape perangai die cmnih.."gelabah ayam"..ahaks!
    dah2 la bee..biarkan si luncai ni dgn labu2nye..die nak kejar cita2 die nk jd pengkritik kut..tgh praktis..skolah pon da nak bukak xlame lagik..tgh abiskan prepaid internet..kite xde mase utk org2 cm die nih..

    ReplyDelete
  10. akU x tau cerita...taPi sebab hang geng aku, aku soKong hanG bee..laGipoN hang janji nak bLanja aku meKnodeL..katakan best pada bee!!! -azam-

    ReplyDelete
  11. ANONYMOUS : WHAT EVER! LALALALALALA.....aku macam kenai la ang nih!

    KAK IZZAH TINA TETENG AZAM....BRAVOOO!!! KORANG FAHAM CERITA AKU..CERITA YANG SEBENARNYA..SEBAB TUH KORANG BACK UP AKU....TERIMA KASIH....KORANG BEST =) ..... ADA ORANG TUH TAK TAU CERITA YANG SEBENARNYA SEBAB TUH KOMEN TARAF 'ILMU CETEK'...EHMM KAWAN-KAWAN AKU PANDAI LA NAK JAGA LAKI DEPA X PAYAH SUSAH-SUSAH NK PESAN..AKU PANDAI JAGA DIRI LA! =P

    OWHH LAGIK..EHMM MASA AKU TENGAH TAIP-TAIP NIH AKU TENGAH CHATING NGN DIA a.k.a SH a.k.a BOBBY..OPSSSS DIA YG BUZZ AKU DULU OKEHHH....AKU TAK SABAQ NAK UPLOAD GAMBAQ KLU AKU 'JADIK' NGAN DIA BIAQ ANG GIGIT JARI!HAHAH TAPI KLU TAK JADIK TAKPA AKU TERIMA APA YANG DAH DITENTUKAN OLEH YANG DI ATAS..SAMA LA KAN KONSEP ANG PAKAI NK KURUS KERANA ALLAH KAN..KLU DAH TAKDIR NK WAT CMNA SESIAPA PUN TAK BOLEH NAK JANGKA...AKU PERCAYA KEPADA KEIKHLASAN DAN KEKUATAN BERDOA =)

    LU PIKIR LA SENDIRI! =P

    ReplyDelete
  12. perghhh..caya lah bee!!
    kdg2,aku pelik,nape ade org yg suke sgt nk bg kritikan TIDAK membina TANPA diminta..
    cik ano,u're so annoying..buzz off!

    ReplyDelete