Friday, June 11, 2010

tora datang lagik!!..no! its weekend!!

hoyee hoyee hoyeee suda weekend sangat seronok!!! lagik seronok sebab dah 1 minggu saya tak masuk opis ada training waste characterisation @ agensi nuklear Malaysia n lagik seronok minggu depan pun 1 minggu tak masuk opis p wat sampling di Pagoh Muar Johor kat tapak pelupusan sampahBakri...( kembali hitam setelah pulang dari Perhentian...oppsss tak update lagik holiday kat perhentian ... )

so..what to do for dis weekend...hmmm agak busy kot sebabnya :

1. sabtu tengah hari kenduri farhana ppsppa
2. sabtu petang akad nikah erni ppsppa
3. ahad jadik pengapit kenduri erni ppsppa....ooppsss saya pengapit ker???
4. sabtu pagi-pagi-pagi lagik dh kena kluar umah sebab umah farhana n erni belum tau lagik arah tuju jalannya ( heeee baru nak cari jalan p umah depa nih )

tadik baru g beli shawl warna turquoise ( betul ke eja nih? ) untuk pakai masa ari sabtu heee saja gatai nak try pakai shawl pulak. ntah sesuai ke idak dengan bentuk muka saya nih..klu buruk back to bawal la!!! aktiviti tak banyak pun tapi 'program' d atas saja suda makan banyak masa ( hampir setengah hari )....masa kenduri erni nanti pakai baju kurung moden kaler kuning cair ( erni yg belikan khas untuk jadik pengapit dia...) saya sangat risau okek takut2 saya tak muat kat tepi pelamin tuh tuk kipaskan pengantin huhuhuhuuuuu

so....bila masa saya untuk cover tido balik nih???? =p

No comments:

Post a Comment